מהו סוד כוחו של עו"ד גירושין מוצלח?

עורך דין הוא בין אנשי המקצוע החשובים ביותר להצלחתו של הליך גירושין. השאלה היא מה ההבדל בין עורכי הדין שעוסקים בתחום, ומה סוד כוחו של איש מקצוע אמיתי. הנה כמה פרמטרים שדרכם ניתן אולי לקבל תשובה:

א. אמינות - עו"ד מגשר גירושין חייב להיות מספיק אמין כאשר הוא מייצג כל אחד מהצדדים. האמינות היא אלמנט קריטי בגישור או החלטה על גירושין, כי בסופו של דבר מדובר בתהליך מורכב ורגיש. מי שיודע שהוא יכול לסמוך על עורך הדין שלו חווה ביטחון ומתמודד עם התהליך בצורה טובה יותר.
ב. ניסיון – אין תחליף לניסיון של עורך דין ובתחום הגירושין יש לכך משמעות מיוחדת. הניסיון מאפשר לעורך הדין להיעזר בפסקי דין תקדימיים על מנת לייצג את האינטרסים של הלקוח, לזהות נקודות תורפה באסטרטגיות תביעה והגנה ובמידת הצורך גם להפעיל כלים משפטיים משוכללים על מנת להשיג את המטרה.
ג. הסמכה – רק עורך דין בעל הסמכה רלוונטית יכול ללוות הליך גירושין ולתת לצדדים הרגשה שיש להם על מי להישען. ההסמכה היא פונקציה של מספר שנות הלימודים ושל ההתמחות. אפשר לבדוק מה רמת ההסמכה של עו"ד גירושין מסוים באמצעות תיאום פגישת היכרות וקריאת מידע שמופיע באתר האינטרנט.
החשיבות של מערכת יחסים אישית
בניגוד לעורכי דין בתחום אחרים, בענף הגירושין נדרשת מעורבות אישית של אנשי המקצוע מהרגע הראשון. אפשר לראות את זה בפגישת ייעוץ לקראת תחילת הליך גירושין, במקרים שבהם הליך הגירושין נתקל במבוי סתום ואפילו הרבה אחרי שבית הדין למשפחה או הרבנות נותנים את פסק הדין שלהם.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת