מהי ההסמכה שעובר מגשר גירושין?

הכירו את מגשר הגירושין
מגשר גירושין הוא בעל מקצוע שיכול לשנות את חייכם. זה נשמע קיצוני ודרמטי אך למעשה כל מי שעובר תהליך גירושין יבין עד כמה הוא חשוב. תהליך הגירושין הוא לא תהליך פשוט וגם אנשים ללא ילדים וללא רכוש משותף יבינו על בשרם עד כמה זה רע לסיים את חיי הזוגיות עם אדם מסוים בתחושה רעה ומרה. מגשר הגירושין עושה עבודה שונה מאשר עו"ד גירושין, הוא לא מנסה להוציא את הטוב ביותר עבור אחד הצדדים אלא את הטוב ביותר עבור שני הצדדים יחד בהסכמה משותפת. תהליך הגישור מתבצע בצורה נעימה ולא במסגרת משפטית, לא במשרד שיכול ליצור אווירה רשמית ולא משוחררת וגם התוצאות מדברות בעד עצמן.






מהי ההסמכה שעובר מגשר גירושין?
·         למגשר גירושין אין הסמכה פורמלית ופעמים רבות זה יכול להיות בעיה. אמנם יש קורסי גישור שניתן לעבור ובכך להתחיל לצבור ניסיון אך למעשה אין הכרה בין הסוגים השונים של המגשרים, אין לכך לימודים אקדמיים או חלוקה שלהם לפי דרגות שנמדדות ברמת הידע, ההשכלה א והניסיון ולמעשה כדאי לבחור את המגשר או המגשרת רק לפי ההיכרות הראשונית עמם או הניסיון שלהם.
·         ההסמכה שעובר מגשר הגירושין מלמדת אותו גם את ההליך הפורמלי וגם את הדרך שהוא צריך לעבוד עם אנשים. לא קל להיות מגשר כאשר מגיע זוג שעומד להתגרש וצריך לדעת להיות הכי אובייקטיבי שאפשר, לנהל את השיחות ביניהם נכון ויחד עם זאת להכיר את כל החוקים לגבי ענייני משפחה שאותם צריך לסגור בהסכם שיהיה רלוונטי לכל חייהם.
איך לבחור מגשר גירושין?
למרות שמגשר גירושין יהיה בחירה נכונה, חשוב מאוד לדעת כיצד לבחור נכון כדי לייעל אותה ולהוציא את התוצאות הטובות ביותר שניתן להוציא מהסיטואציה אליה נקלענו בחיי הזוגיות. רק מגשר גירושין עם ניסיון שמראה לנו כישורים מדהימים של יחסי אנוש ויש לנו כימיה טובה איתו, כאשר הרושם הראשוני יכול לספר הרבה על כדאיות מעבר תהליך הגישור בעזרתו, יכולים להבטיח לנו שאנו עושים את הבחירה הנכונה ואף את אחת הבחירות החשובות ביותר שנבצע בחיינו.

המאמר מהי ההסמכה שעובר מגשר גירושין? פורסם לראשונה בבלוג 

 from vered-levi.tumblr– Feed

https://vered-levi.tumblr.com/post/166945639604/%D7%9E%D7%94%D7%99-%D7%94%D7%94%D7%A1%D7%9E%D7%9B%D7%94-%D7%A9%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%A8-%D7%9E%D7%92%D7%A9%D7%A8-%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%9F

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת